100422

Grattis Öller som fyller 16 år idag :)!

Vilken tröttsam skoldag! Först på morgonen var det Nationella Prov i matte, problemlösningar. Det gick väl ganska bra ända till sista uppgiften. Jag satt nog med den i en kvart. Vi fick sitta som längst till 10.00 och när klockan var fem i tio tänkte jag ge upp. Fast jag satt kvar och klurade lite till. När klockan var en minut i tio ploppade plötsligt lösningen upp! Fan vad glad jag blev, haha! Efter nationella var det geografi, och där sitter vi bara och skriver. Sist var det föredrag. Pierre är ju bäst på att hålla föredrag! Så jäkla roliga är dem! Ni borde vara med och höra honom! Jag hade ju med mitt föredrag idag, men det gick inte alls bra, så det hoppar vi över (Y). ♥

Jag och min sötnos nyss :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0