100421

Det blev väldigt sen uppdatering idag! Men först var det ju skola. Hur hemskt var det inte att vakna idag och det är snö ute?! Det är slutet av april! Men den försvann ju iallafall (Y). När skolan var slut tog jag bussen till stan och dansade. Har ju uppvisning på lördag, men jag kan inte vara med tyvärr eftersom jag har fotbollsmatch då. Seriepremiär! Så fort jag kom hem från dansen så blev det att byta om och cykla till fotbollsträningen.

Snö idag på morgonen!


Körde med plattat hår idag för första gången på tusen år! Hiss/diss?


Nu är jag iallafall hemma efter denna långa dag, men nu blir det att plugga istället. Kul (Y). ♥


Kommentarer
Postat av: Hannes

så otroligt vacker är du ida! älskar dig riktigt mycket <33

2010-04-21 @ 21:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0