VERO MODA

Nu är jag hemma från min första dag på Vero Moda. Det har faktiskt varit helt okej, förutom att jag har lite ont i fötterna nu. Haha! Jag har fått packa upp nya varor, larma, avlarma, klä skyltdockor, hänga i ordning och räkna plaggen. Personalen är trevlig, och det gör ju allt mycket lättare och roligare. Jag har träffat många från klassen idag med. Jag har träffat bla. Lina, Ewa, Jasin, Öller och Patrik. Iallafall så trivs jag där, och jag skulle faktiskt kunna tänka mig att jobba med kläder så när jag är klar med skolan och ska skaffa jobb. Jag gillar det! Jag har hittat en snygg skinnjacka med som jag vill köpa. Får se om jag kan tigga mig till lite pengar av mamma så att jag kanske kan köpa den. Det tråkiga med allt är att jag missar alla träningar och så denna veckan. Annars är det toppen!

Nu måste jag äta upp och börja fixa här hemma lite. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0