SISTA SKOLDAGEN

Sista dagen i skolan har varit super! Den började med svenska så vi pratade lite om Mats, hur veckan efter han dog var och begravningen och lite. Det var kanske inte så super, men resten var det. Jag tror jag missar hans begravning! Ewa sa att den skulle va på torsdag, och då är inte jag hemma! Så jävla tråkigt! Aja. På engelskan fick vi först fika, eftersom vår klass vann 5 kampen första dagen i skolan. Vi är så bäst bara! På NO:n fick Cissi rycket på oss, som vanligt. Haha! I början av lektionen pratade vi ganska mycket, så tillslut fick hon utbrott och skrek: Kan ni inte bara ta och hålla käften för i helvete rent ut sagt?! Då blev det allt tyst, men allt hörde man lite fnitter. Haha! Annars hade jag och David ganska kul den lektionen. Satt och kastade suddigummin på varandra, vi är omogna, jag vet. Sist var det inriktning. Jag och Julia var ute och gick i en och en halv timma, i ÖSREGN! Det regnade konstant hela vägen, men vi hade lika kul ändå! Jag satte på musik på mobilen och sen dansade vi hela vägen i en och en halv timma. Haha! En mycket trevlig avslutning på skoldagen. Blev även inbjuden på Fridas fest, men jag är nog inte hemma vid den tiden nästa lördag. Lite tråkigt.
Det hände en till riktigt rolig sak i omklädningsrummet. Frida gick till sitt skåp för att hämta sitt headset. Efter en liten stund knackade det på den låste glasdörren precis utanför omklädningsrummet. Då tänkte jag ju såklart att det är Frida. Jag hade bara på mig en mini handduk så den täckte knappt rumpan på mig när jag hade den runt mig. När jag kom till glasdörren så stod det två små killar i sjuan där och glodde! Haha! Jag höll på att skratta ihjäl mig! De fick iallafall något att drömma om i natt (A). Haha!

Äpple och bulle blev vårt fika.


Ja, vad ska man säga? Vi är oss själva helt enkelt.


We like it!


Jag hade överdragströja på mig, men ni ser ju randen där tröjan inte täckte T-shirten. Vadå dyngsur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0