090930

Hej!

Kom hem från stan för en stund sen nu. Idag fick jag sluta tidigare (16.30 istället för 18.00), eftersom vi inte hade så mycket att göra. Iallafall så har jag gjort lite tråkiga uppgifter idag. Jag har fått städa på lagret, putsa speglar, damma hyllor, lämna sopor och lite sånna skitjobb, men det funkar ändå. Idag på lunchen var jag, Elin, Lina och Ewa ute och åt på Chili Tai. Fy vad det är gott där! Jag älskar det verkligen! Först när vi kom dit var alla bord fulla. Alla fick panik, haha! Vi gick in på H&M en snabbis och sen gick vi tillbaka till Chili Tai, då fanns det ett bord ledigt som tur var. Vi käkade och sen gick vi tillbaka till våra praoplatser. Jag har bestämt mig för att jag ska köpa en halsduk på Vero Moda, men den får ni se när den är köpt. Jag lovade de inne i butiken att göra reklam för Vero Moda, så kom dit! De har fått in en massa nya varor och snygga vinterjackor, plus att det är ett bra pris! Bra va? ♥


Kommentarer
Postat av: anna;)

hej , jag undrar bara vilken stil du har på texten här i bloggen ? ;)

2009-10-03 @ 19:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0