090926

Igårkväll blev det Mogärde ändå. Jag åkte till Bella först för att kolla på deras hundvalp som de fick igår. Det var den sötaste hunden på länge! En Jack Russelvalp som heter Alvin. Han var söt iallafall. Sen tog Bella och jag cyklarna hit och så gjorde vi oss i ordning. Anna fixade sminket och kläderna, jag hade ingen aning om vad jag skulle ha så Anna fick plocka fram åt mig. Lite som en egen stylist.

Hanna kom och hämtade oss vid tjugo i åtta ungefär. Sen flöt kvällen på bara. Vid halv elva blev Hanna och jag tvugna att stå i kiosken, det sög. Som tur var behövde vi bara stå där en halvtimma. Vid lite över elva gick Bella och jag ut för att träffa Räkan och någon kompis han hade med sig. Det var trevligt, men vid tolvtiden åkte vi hem.

Ska bara säga att Bella är den bästa personen som finns. Jag älskar dig. ♥


Tights-Gina Tricot
Kjol som topp-JC
Skor-Skokanonen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0