090915

Igår blev det inte mycket uppdaterat, men som vanligt så funkar inte min dator tyvärr. Bara på morgorna typ så därför blir det uppdatering då.

Fy vad jag känner mig stressad med skolan just nu. Jag har prov idag, prov imorgon, prov på torsdag och en massa. Jag känner mig sjukt stressad och jag kommer inte hinna plugga så mycket tror jag, så det blir nog inte så bra resultat på dessa proven, men det får jag ta.
Annars var det träning igår. Först med 94:orna. Den träningen var inte världens roligaste, men laget gör att den blir kul! Sen planerade vi lite om vad vi ska göra med alla våra pengar vi har. Det blev mest en massa förslag om vi vinner serienså ska va göra en massa, men då måste vi vinna nästa match med, som är den sista. Efter den träningen cyklade jag till A-plan och tränade med damlaget. När jag kom hade de precis sprungit Österlöpningen. Jag slapp den som tur var. Jag hann bara vara med på en övning som Peter hittade på innan träningen. Den var faktiskt rolig och jag lärde mig glidtackla. Haha! Nu ska jag glidtacklas på matcherna, kanske iallafall.

Oj! Måste gå! Hörs kanske sen. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0