TIDSFÖRDRIV

1. Är du snygg? Inte enligt mig själv.
2. Är du fet? Nej.
3. Är du smal? Inte jätte.
4. Är du en sportfåne? Ja, det kan man väl säga.
5. Är du rolig? Ibland.
6. Är du sjuk? Nej.
7. Är du feg? Nja, ibland händer det.
8. Är du törstig? Nej.
9. Är du 15 år? Ja.
10. Är du rik? Absolut inte!
11. Är du fattig? Ja.
12. Är du smart? Kan hända att jag är smart ibland.
13. Är du retsugen? Inte just nu.
14. Är du shoppingsugen? Ja, som vanligt. Haha!
15. Är du saknad av någon? Tror inte det?


Fyra Skulle...
1. Skulle du vilja vara längre? Åh ja!
2. Skulle du vilja väga mer? Nej.
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? Nej, jag klarar mig.
4. Skulle du dricka dig full nu? Nej.


Sju Kan...

1 . Kan du vifta på öronen? Nej.
2. Kan du slicka dig på näsan? Nej..
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Nej, jag är dålig på allt sånt här!
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Ja.
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? Absolut.
6. Kan dina vänner lita på dig? Ja.
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? Jag har redan det.


Fyra Antingen Eller...

1. Pierca tungan eller näsan? Tungan. Funderar på det, men ändå inte?
2. Vara seriös eller rolig? Beror på.
3. Brinna upp eller drunkna? Drunkna helt klart.
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Föräldrar!



Svara Ärligt...
1. Tycker du om någon just nu? JAA!
2. Sol eller måne? Beror på vad jag är på för humör.
3. Vinter eller höst? Båda.
4. Soligt eller regnigt? Sol!
5. Är du uttråkad? Ja.


Om Mig...

1. Hur mycket är klockan just nu? 16.08
2. Vart vill du bo? I malmö.
4. Vill du gifta dig? Någon dag kan jag tänka mig det.
5. Är du kär? Ja.
6. Favoritårstid? Summer.


Har Du Under De Senaste 24 Timmarna...
1. Kysst någon? Nej.
2. Blivit kramad? Nej.
3. Känt dig fånig? JA!
4. Saknat någon? Hela tiden.
5. Ljugit? Nej.
6. Haft sex? Nej.


Vem...

Vem är i rummet med dig? Anna.
Vem fick du senast sms av? Vero Moda.
Vem tänker du på nu? Ni vet vem.
Pratade du senast i telefon med? Jesper.
Vems hus var du senast i? Mitt egna. Om det ska vara någon annans så kommer jag inte ihåg det! Haha!
Vem önskar du var med dig nu? You know who.
Vem är din favoritsläkting? Ingen aning.


Var...

Var är din telefon? Jämte mig.
Var är din mamma? På jobbet.
Var sover du? I min säng.
Var handlar du mest? Kiosken tror jag. Haha!
Var fick du tag i tröjan du har på dig? Fotbollsskolan.
Vart åkte du senast bil? I lördags till 40årsfesten.


Vad...
Vad åt du senast? Köttbullar med makaroner i skolan.
Vad drack du senast? Vatten.
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta, men urtvättade så de ser lite bruna ut. Haha!
Vad är din favorit färg? Rosa.
Vilken film såg du senast? Kejsaren av Portugallien i skolan.
Vad hör du just nu? Vinden utanför och datorns brus.



Har du någonsin...

1.  Sovit i en annan säng? Ja.
2.  Hånglat på en bio? Nej.
3.  Hånglat i skogen? Ja.
4.  Tyckt att din kusin är het? De är ju inte fula iallafall. Haha!
5.  Sovit naken? Nej.
6.  Kört över hastighetsgränsen? Självklart! Not.
7.  Målat om ditt rum? Nej.
8.  Dansat farmför spegeln? Vem har inte det?
9. Fått hicka? Har det typ jämt ju!
10. Dumpat någon? Ja.
11. Stulit pengar från en kompis? Nej.
12. Hoppat i en bil med folk du just träffat? Kanske.
13. Varit i slagsmål? Ja, med Ellen och Julia. Haha!
14. Smugit ur ditt hus? Ja.
15. Haft känslor för någon som inte känt detsamma? Ja, just nu tex.
16. Hånglat med en främling? Nej.
17. Älskar eller saknar någon nu? Åhh JA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0