MY NEW LIFE IS STARTING TODAY

Nu har jag faktiskt tränat! Det känns som att det var typ en månad sen jag tränade. Det var ju inte så länge sedan, men det känns verkligen så. Från och med denna nya veckan ska jag starta mitt nya liv. Vilket betyder att jag ska äta mindre onyttigheter och träna mycket mer. Jag ska nog göra ett träningsschema som jag måste hålla. Undrar hur det kommer gå, men det ska nog gå bra. Nu har jag iallafall tränat alla mina muskler i kroppen med den vanliga "Fit To Strip". Det jobbiga är att jag har så sjukt ont i min handled, men jag vet inte varför?! Jag kan knappt röra den. Jag har haft ont i ca en vecka nu och den har inte varit svullen en enda gång? Det är säkert någon konstig sjukdom jag har fått, haha! Jag inbildar mig alltid grejer. Nehe. Nu ska jag nog äta lite och så hörs vi kanske kanske senare. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0