091011

Idag fyller farmor år, så grattis till henne!

Jag håller på att göra mig i ordning för att åka till farmor på lite födelsedagsmiddag, men jag har som vanligt problem med vad jag ska ha för kläder. Så det tar nog en stund. Haha!

Igår spelade ju Danmark-Sverige VMkval. Damlaget och herrlaget hade en liten "fest" med storbildsskärm i Parken. Så min familj åkte dit och kollade på fotbollen där. Som de flesta vet så förlorade ju Sverige med 1-0. Jag lovar att bollen på kortlinjen inte var ute när Sverige gjorde sitt andra bortdömda mål! Jag kan sätta pengar på det, hela bollen var iallafall inte ute! Aja, sånt är livet och Sverige kommer nog inte ens till VM. Det är fan skam! Efter matchen satt vi och pratade lite, sen drog alla vidare till stan, hem och lite alla  möjliga ställen. Jag drog hem och kikade på CSI och sen blev det sängdags. Jag bet även av min nagelförlängning igår. Haha! Så nu har jag världens fulaste naglar, måste måla nagellack på dem och så sen. Jag kan inte gå med dem såhär. Haha!

Aja. Måste sätta fart nu! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0