091005

Idag var min första dag på skolan. Klassen är faktiskt helt okej, det enda jobbiga är när de ska klänga på en hela tiden! Iallafall på rasterna. Lektioner har de ju inga jobbiga, synd att man inte kan gå i tvåan igen! Haha! Först hade de idrott med en hinderbana. En unge är så jobbig! Jag nämner inga namn, men jag klarar inte av honom efter bara en dag. Han svär hela tiden och skriker och är dum. Jag får rycket. Haha! Sen de andra lektonerna har de bara sytt på några små tygdockor de gör och så har vi kollat på en engelska film. Jag visste inte att man hade engelska redan i tvåan?! Brukar man verkligen ha det? Imorgon är det utedag, hur ska det gå med mig som är så frusen? Haha!


Barnen leker i sitt klätterträd.



Nu är jag iallafall hemma och jag ska käka lite nu tror jag. Bild på dagens kommer! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0