091003

Jag ska börja uppdatera bättre nu, jag lovar! Jag ska bara komma igång lite igen. Haha!

Igår var min sista dag på Vero Moda. Det känns faktiskt lite tråkigt att jag inte ska dit mer. Det har varit hur kul som helst! De tyckte att jag skulle komma in och hälsa på någon dag nästa vecka, så det ska jag försöka hinna med. Jag skulle verkligen kunna tänka mig att jobba med det när jag har slutat gymnasiet, men vi får se hur det blir med det. Jag handlade ju även såklart endel nu när jag var där. Jag fick lite rabatt på det jag köpte, så därför blev det mer än jag hade tänkt köpt. Haha! Jag köpte iallafall en tubhalsduk, jag har ingen bild på den, därför skriver jag den här. Det andra jag köpte kommer på bild här nu. ↓


En kort jeansjacka med sned dragkedja.


Ett festlinne i ormmönstrat.


Ett par tjocka och gosiga strumpbyxor
.

Sen fick jag även en present av min handledare. Tack så hemskt mycket för det!


Linnet fick jag i present av dem på Vero Moda. Tack så mycket! ♥


Kommentarer
Postat av: vendela

sv: jaha:9 du skulle kommit fram :D funderar du på att välja mode/design då :)?

2009-10-03 @ 10:36:03
URL: http://vendelasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0