Seegt

Dagen är hur seg som helst ! Funderar nästan på att lägga mig i solen , men jag ska inte göra det eftersom det är match ikväll . Är ju inte precis det bästa alternativet att lägga sig och sola då . Måste ladda nu ! Viktig match ju !
Men vad ska jag hitta på ? et är nästan för varmt enligt mig ute ! Haha ! Klockan är snart halv tre och då åker Anna till sin fotografering . Lycka till med den sis ! Så henne kan jag inte göra något med . Jag får helt enkelt bara sitta här och vänta på att klockan ska bli 17.45 då vi samlas . Men jag har inget vettigt att skriva så jag slutar här nu , haha !

Önska oss lycka till på matchen ♥ ! Vi tar dem flickor !

Kommentarer
Postat av: Anonym

synd att du ska ha såna överdrivna kläder för annars är du ju skitsnygg men tkr inte att du har överdrivet fin klädstil faktiskt .. du borde ha lite mer normala kläder oftare , typ mjukisbyxor o en tröja i stället för kjol o klänningar o allt som du har .. bara min åsikt .

2009-05-27 @ 15:54:21
Postat av: Anonym

nee. det tkr nt jag jag tkr du har snygga kläder ida snygg klädstil... inte somm alla andra :D

2009-05-27 @ 17:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0