Nyklippt

Matrasten idag har varit den roligaste på ett bra tag faktiskt . Åt med Hanna , Julia och Stina . Gud vad kul vi hade ! Satt och härmade Chad Michael Murray när han sjunger i Freaky Friday , skämtade och spydde ost , haha ! Eller vad säger ni ? På NO:n började vi även med ett nytt område . Sexualkunskap . Hur ska det funka med våran klass ? Haha ! Det ska nog gå bra . Fick även tillbaka vårat fysikprov , jag måste bara säga detta för att jag blev så chockad , men jag fick MVG ! JIHA !

När skolan slutade tog jag den vita Reseaxet in till stan och gick till Två Rum för att klippas . Jag blev mycket nöjd faktiskt ! Äntligen så är mitt hår lite finare igen (A) . Shoppade även lite , lite grand . Blev två linnen , toffsar , lösnaglar och en tidning .

Här är bilder med min nya friss , de är lite mörka så , men jag tror ni ser ändå .

Framifrån .

Bakifrån .


Kommentarer
Postat av: josefin

mycket fint älskling!!

2009-05-09 @ 10:32:20
URL: http://josefinflink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0