DM-match

Skolan idag var som vanligt , förutom att vi var med den andra gruppen på tyskan eftersom inte Monica var här idag . Var faktiskt ganska kul . På fysiken gick vi också i genom det sista inför provet imorgon . Jag fattar inte varför jag sitter här när jag inte ens börjat plugga på det . Fy vad jag måste skärpa mig med att läsa på prov !

När jag kom hem från skolan åt jag lite smörgåstårta och pratade med systern min . Därefter bytte jag om för att åka upp och träna . Så när jag kom till gympahallen var det inte en enda cykel där , så jag fortsatte till Borovallen . Därvar det inte heller någon cykel . Jag fick använda mina sista pengar på mobilen och ringa Bella för att fråga henne var alla var . Det var ju så klart inte träning eftersom det var DM idag . Jag fick dra hem igen med min punkterade cykel . Bara för att det inte var träning så följde Anna med mig ut och sprang istället . Trevligt att få en pratstund med henne med . Vi kom hem och duschade och cyklade upp för att kolla på 95:orna .

Väl framme så ledde Landsbro redan med 2-0 . Det va ju löjligt så lätt Landsbro kunde spela . GIF gick ju knappt på en enda boll så det var ganska lätt för oss om jag får säga det själv . Alla spelade bra idag tycker jag (Y) . Slutresultatet blev 6-0 . Härlig seger tjejer !


Jonnas inlägg som går direkt i mål ;) .

Beccas karatespark .

Go Becca !

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha vilka bilder ida XD<33

2009-05-05 @ 08:04:13
URL: http://rebeccafridsall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0