090519

Idag är det tisdag och det betyder att vi slutar 12.40 idag ! Woho ! Ska ha orienteringsdag så vi får sluta tidigare eftersom vi har flyttat på våran svenska . Så vi har bara SO och teknik som lekioner idag . Toppen (Y) ! Så idag efter skolan ska jag sola , träna och lite sånt .

Igårkväll var det fotbollsträningar . På 94-lagets träning körde vi kvadraten , smålagsspel , inlägg , skott och löpning . Den träningen var riktigt rolig och det gick jättebra för mig , för en gångs skull ! När den träningen var slut och jag var seg i benen efter löpningen så cyklade jag bort till damlagsträningen . Där när jag kom körde vi "Jannes kontonummer" som är en intervall . Vi springer pappas kontonummer . Jobbigt ! Mina ben kändes verkligen tunga efter matchen i förgår och löpningen träningen innan . Sedan hade vi snabbhet , styrka och inlägg . Den träningen gick också super !

Nu ska jag gå . Ha en bra dag ! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0