090516

Idag vaknade jag väldigt tidigt . När jag kollade på klockan så var den ungefär sju . Kommer inte riktigt ihåg , men jag låg kvar och kunde inte somna om . Vid niotiden gick jag ner , åt frukost och kikade lite på Tyra Banks show . När maten låg i magen gick jag upp och la mig igen . Till sist gick jag upp vid halv tolvtiden . Det var riktigt skönt att bara ligga och dra sig ! Efter att jag väl gått upp så har jag inte gjort så mycket .
Jag kom nyss hem från A-lagets match . Den slutade 1-1 mot Eneby . Emma Andersson gjorde målet i åttonde minuten , tyvärr hade jag inte kommit då så jag fick inte se det . Jag , Bella , Jesper och Lisa hade iallafall kul ! Haha ! Magda and the Ninja ! Eller vad säger ni ? Haha !

Nu tror jag mamma skulle ta fram lite fika och sedan ska jag duscha . Om några timmar börjar Eurovision ju , så då blir det att slå sig ner i soffan med en påse chips och heja på Malena . Jag tror att Norge kommer vinna om jag ska tippa på någon . Vad tror ni ?

Imorgon klockan 15.00 på Borovallen är det match med B-laget mot Torpa . Kom och kolla ! Kram <3

Kommentarer
Postat av: bella

hahahah magda FTW :D så jävla bäst x) <3

2009-05-16 @ 18:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0