090511

Dålig uppdatering idag , men det har cpat sig idag . Idag kom ju den nya tjejen . Om jag ska vara ärlig så ville jag inte ha en ny tjej i klassen . Jag hade nog lite för mycket fördommar tror jag . Nu efteråt så vet jag att jag hade fel . Lina heter hon och hon är jättesnäll och sjukt söt . Jag tror att det kommer funka bra faktiskt . Så det hände väl inget speciellt annat idag mer än att jag har försökt lära känna henne lite då . När skolan var slut satte jag mig i tvsoffan framför Top Model och käkade . Sedan var det dags att byta om för tre timmars fotbollsträning . Först var det med 94-laget . Vi hade en ganska lugn träning tycker jag . Bara att det haglade och ösregnade som in i ! Gud vad blöta vi blev och det gjorde svinont att få hagelkornen på sig . Aj säger jag bara ! Vid halv sju cyklade jag och Becca bort till Borovallen för damlagsträning . Kan ju inte säga att den var så lugn precis . Först blev det lite teknikcirkel och sedan österlöpning . Råkade springa lite för hårt igen så allt typ snurrade när jag kom i mål , lite äckligt faktiskt . Direkt efter det körde vi snabbhet och det sista styrka . En rolig , men jobbig träning . Nu har jag precis avslutat ett trevligt samtal med underbaraste Elin . Hade en hel del att prata om tycker jag . Kan verkligen alltid snacka med dig ! Gjorde bort mig ganska rejält nyss med . Hoppas att han förlåter mig ! Gud vad klantigt xD . Aja , that's life . Ha en fin kväll . Jag är på toppenhumör så för mig blir det nog en bra kväll . Puss och kramar till er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0