090508

Känner mig trött idag och jag är inte nöjd med något . Mitt hår står åt alla håll känns det som , jag hittar inga kläder som jag vill ha och provet idag kommer gå åt pipsvängen känns det som . Det är ju praktiskt hemkunskapsprov idag . Jag ska laga mat med Julia . Hoppas att det går bra för oss och att vi kommer lyckas med maten . Det låter iallafalll jättegott det vi ska göra . Kan ju kanske inte va med på idrotten idag heller eftersom jag typ vrickade till foten igår . Hoppas att jag kan va med iallafall (A) .
Ikväll ska jag på någon visning med Anna och de jag klippte mig hos igår . Ska bli mycket kul !

Nu ska jag gå ner och äta lite flingor och mjölk . Ha en superdag ! Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0