trött !

klockan är snart läggdags och jag har precis kommit upp efter träning , mat och 90210 .
träningen var ju bara mathusrundorna idag , eller bara och bara men . elva varv och det var faktiskt ganska segt ! var så jäkla halt så man kom ju knappt framåt . men jag tror faktiskt jag sprang jämnare än vanligt idag och jag sprang faktiskt snabbt med ! nästa gång blir det tolv varv då , längtar inte . haha ! när träningen var slut så var det stefan holm som gällde . hade han till typ kvart i nio och då åkte vi hem .
när jag kom hem gjorde jag i ordning mat och kollade på slutet av 90210 , men vi spelade in det så jag kollade om på det när jag sett slutet . och nu sitter jag här igen . ska göra mig i ordning för natten nu och så .


90210 <3


god natt och sov gott mina läsare ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0