090330

Hejsan !

Nu var det riktigt längesedan det blev bloggat här , men nu ska jag sätta igång igen . Jag lovar ! Har gjort lite som blondinbella och har tagit en paus .

Idag var det första dagen på dagis iallafall . Ska praoa där denna veckan . Har redan skaffat en liten favoritunge iallafall , haha ! Så jävla sööt var han ! Aja , annars var dagen där bra . Mycket lek och stoj . Det kommer nog att bli en rolig vecka hoppas jag på . När jag hade rast stack jag till skolan och hälsade på Ellen , Emily , Julia och lite folk . Så jag åt med dem och satt med dem lite innan jag stack tillbaka till dagis .

När jag kom hem gick jag ut med Anna , mamma och Issa på en promenad . Lite mysigt att gå i skogen och prata . Efter det tog jag lite mat och stack till parken eftersom det var fotografering till damlagets hemsida och Stefan Holm idag . Det var faktiskt helt okej , undrar bara hur bilden blev xD !

Nu sitter jag här och försöker komma på lite musik att ladda ner , är ju bara en dag kvar sen kommer ju lagen in ! Inte bra alls asså :S . Vi får väl se hur seriös den blir .

Vi hörs imorgon ! Pussar och kramar <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

YeAH ja e med :D status ;)

2009-03-30 @ 22:00:01
Postat av: emily

det va jag som skrev det haha

2009-03-30 @ 22:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0