090315

God morgon bloggen !

Jag vaknade för en halvtimma sen eller något , väldigt tidigt för en söndag tycker jag , men sånt är livet ibland .

Vad ska ni alla göra idag ? Min dag kommer gå ut på att plugga hela dagen . Så tråkigt ! Måste läsa ut min bok idag och skriva färdigt min berättelse . Senare ikväll blir det ju iallafall One tree hill och Gossip Girl .

Nu ska jag snart äta frukost och ta en dusch . Det blir kanske inte så mycket uppdatering idag , för jag kommer nog inte ha så mycket att skriva om . Lite uppdatering blir det nog .

Ha en superbra dag allihop ! Kram <3

Kommentarer
Postat av: Jesper :)

palla med pluggget just nu, asså det är mkt... <3

2009-03-15 @ 11:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0