090308

god morgon !

idag vaknade jag onödigt tidigt . jag gick upp vid halv åtta eller någon sånt tror jag , men jag sov ju hela dagen igår typ så det var väl därför . jag gick upp och satte mig och kollade på lite svampbob och andra barnprogram . haha ! runt niotiden gjorde jag en mumsig frukost . fruktsallad som innehöll banan , äpple , apelsin , ananas och blåbär och sen lite vaniljyoughurt på . skitgott !

idag gick datorn igång igen . den går igång varannan dag typ . så igår satt jag vid våran sega dator , men det får jag väl ta ibland .

annars så vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag . får väl se om jag hittar på något .

och fresten , var det någon som såg melodifestivalen igår ? hur kunde snälla , snälla gå vidare :O ? jag dör ! haha . aja . . .

ha det bra . puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0