090305

hejsan bloggen !

idag var det dags för vanliga skoldagar igen . så dagen började med engelska då vi fick reda på vad vi fick på det oförberedda engelskaprovet , men det gick inte så bra för mig . på matten bara satt jag och orkade inte göra något . uppgifterna var ändå lätta och tråkiga . efter det hade vi musik . vi fick tillbaka vårat musikprov med . där gick det bättre om man får säga så , mvg till mig , wihoo ! matrasten var bara seg och tog slut diretk typ . när den var slut hade vi engelska igen . den lektionen var faktiskt ganska kul , va med jesper och öller hela lektionen . sista lektionen var sen no med cissi . vi hann bara med två föredrag för cissi skulle gå vid halv två så vi fick sluta en halvtimma tidigare . asgött !

nu sitter jag här och äter . snart ska jag till ellen för att va med henne och kanske julia . ska bli skitkul för vi tre har inte varit på aslänge ! sen kommer min syster hem från jönköping med , och då har hon äntligen köpt mina älskade slitna jeans ! kommer bilder på dom , jag är kär dom !

fresten , om någon på min skola hittar en nyckelknippa med tre nycklar så är det mina ! jag får ryck om jag inte hittar dom snart .

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0