LAGER 157

Nu har jag precis smaskat i mig kvällsmaten som bestod av grillat kött med pommes och mangosås. Mmm vad gott! Ska strax gå ut till de andra igen, ska bara berätta lite om eftermiddagen.

Direkt efter lunch tog mamma, jag, Karin och Stina bilen in till Västervik. Först åkte vi till Lager 157 för lite shopping. Jag som inte borde köpa mer, hittade tre tröjor som fick bli mina. På skoaffären hittade jag även ett par pumps, men dem struntade jag i sen. Jag har inte råd tyvärr.
Efter Lager 157 åkte vi ner till centrum och gick i lite affärer där. Det skulle nog vara mysigt att vara där ikväll, för solen sken och det var mycket folk ute. Riktigt mysigt var det där ikväll! Aja. Blev en tröja köpt på stan med. Den var på rea och kostade bara 49 kronor, så jag tyckte det var värt det köpet. Här kommer lite bilder.
Kläderna från Lager 157


Huvtröja - Björkvin


Svart luvtröja. Den andra svarta koftan jag köpte blir det ingen bild på eftersom
den såg jättekonstig ut på bild. Den är snygg på iallafall.

Tröjan köpt i stan


Rosa linne - JC


Nej, nu ska jag sticka ut och vara lite social. Hörs senare! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga kläder ! ( :

2009-07-16 @ 23:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0