FUSSBALL

Jag hängde med mamma och pappa innan till Willys här i Lidköping. Vi köpte lite mat och annat behövande så att vi klarar oss denna veckan. Jag köpte bigaråer (stavning?), men de försvann tyvärr direkt. Haha! Jag kunde inte hålla mig.


När jag kom tillbaka gick jag, Stina, Emma och Tom till fotbollsplanen och spelade lite fotboll. Efter en stund kom även Henke. Vi stod och kickade/passade lite i en ring först, sen började vi skjuta lite på mål och lekte runt lite. Tom, Henke och jag satte oss ner och pratade en liten stund med. Blev mest snack om tjejer. Haha! Det är ju kul det med (A).


WIHO!

Emma the king.

Fråga mig inte vad han håller på med?

Karatespark!


Hörs senare ikväll. Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0