TRÄNING I 24 GRADER

Kom precis nu in från en löparrunda här i samhället. Hur dum jag nu är som springer ut i den stekande solen och en temperatur på 24 grader? Jag sprang upp till parken för lite backintervaller. När jag kom dit så hade jag världens magknip och trodde jag skulle spy vilken sekund som helst eftersom jag även mådde illa. Kanske en svininfluensa på gång? Haha! Nej det tror jag inte. Även att jag mådde så, så fick inte det hindra mig från backintervaller, så jag körde det ändå. Och knipen gick över. Hela vägen hem fick det bli att sätta på högsta volymen på mobilen och lyssna på Rap Das Armas. Älskar den låten just nu! Jag känner att det är lite fjortislåt, men vad gör det? Älskar den ändå!

Träningsdags.


Nu väntar en sallad från Adonis på mig där ner med räkor och krabba, ingen lök och såsen bredvid. Mums! ♥

Kommentarer
Postat av: :)

äh de e ingen fjortis låt x))

Den lirar grabbarna i vetlanda :D

2009-07-18 @ 12:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0