Minnesceremoni

Var ute och körde backintervaller och även lite spänst innan. Kändes skönt att köra lite hårdare träning nu. Jag har inte gjort det på ett tag. Aja, iallafall när jag skulle springa hem igen så vände jag mig om och kollade bakåt. Då var det en hur stor flugsvärm som helst och flög efter mig. Det var faktiskt lite läskigt, haha! Jag är inget stort fan av flugor precis. Jag lyssnade även på musik ganska högt så jag hörde inte att det började åska för än jag kom hem då jag tog ur hörlurarna när jag stretchade. Precis när jag kom hem så kom värsta störtskuren. Vadå hur tur som helst?

Nu kollar jag på Michael Jacksons minnesceremoni. Det är lite sorgligt faktiskt. Jag kan fortfarande inte fatta att han är död! Jag får inte in det i min hjärna. Kollade först på Paris Hilton my new BFF, men Ellen sa att det var minnesceremoni så då började jag titta på det istället.

Ska återgå till tven nu igen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0