HJÄRNTRANSPLANTATION


Jo jag har tänkt på en sak. Om någons hjärta eller något är dåligt, så kan man ju byta ut det mot någon annans hjärta så att man mår bättre.
Jag tycker att det har varit ganska mycket snack om hjärntransplantationer. Alltså, att någon har något fel på hjärnan och så byter man den mot en annan. Det borde ju inte gå, eller? För hjärnan gör en ju till den man är. Så när man byter hjärna så borde man ju få en ny syn på livet, nya drömmar, nya minnen och allt. Då vet man väl inte ens vem som är ens föräldrar? Jag menar, man har ju en ny hjärna, och den personen som hade den hjärnan hade ju andra familjer och andra minnen. Då borde ju allt bli fel. Man blir ju en helt ny person. Känner inte till något av det gamla man hade, och allt blir nytt, och man har en annans minne. Nej, det tycker jag är lite knäppt.

Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0