090707

God morgon!

Vad ska alla göra idag? Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Tror jag ska måla om räckerna på vår balkong. Vad gör man inte för pengar? Får hoppas att jag hittar någon att va med också (A).

Vädret ser lite bättre ut idag med (Y). Jag får nog byta om för jag tog på mig feta mjukisbyxor, och det blir nog kanske lite för varmt. Så jag ska nog gå ut lite sen. Borde egentligen sola kanske, för jag är inte alls brun just nu! Grejen är bara att jag inte har tålamod att ligga i solen i flera timmar. Jag tycker det är så tråkigt! Så är det någon som har något tips till vad man kan göra när man ligger där och pressar (A)? Skriv gärna isåfall!

/Idaa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0