träning

nu är jag hemma från träningen , jag har ätit och är nästan klar med allt . på träningen idag hade vi ingen tränare , så vi fick träna själva . men vi ligger inte på latsidan för det ! först körde vi intervaller eller vad man ska kalla det på en teknikbana (jobbigt !) , efter det körde vi en massa styrka och sist idioten . ganska jobbig träning ändå .
när jag kom hem var det 90210 som gällde . det får bli nästa måndag nu ! jag måste se vad som händer ! skitspännande ju . . .
annars så städar jag nu min garderob , det behövs ska jag säga er ! helt fullt asså ! och dammigt . sen blir det väl lite plugg innan man lägger sig med . god natt !

puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0