grattis jonathan !

det blev ingen jesper idag för varken jag eller han hade skjuts . det var lite tråkigt faktiskt . men det finns ju fler dagar .
så för mig har det inte hänt så mycket idag . jag har suttit vid datorn en hel del och så har jag övat på mitt föredrag som jag har på måndag . jag måste verkligen öva på det nu ! vid tre tiden åkte vi till farmor och farfar för klas , johanna och jonathan är hemma så vi åkte dit för att fira jonathan som fyllde år i måndags . vi åt tårta och pratade . mysigt att träffa dom igen !

tårta .



jonathan och tårtan .


nu snart tror jag att robert kommer och då ska väl vi hitta på något . eller snart och snart , han kommer vid nio om han kommer . ha det bra folket !

puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0