090226

hello .

nu har jag precis tvättat bort mitt smink och tagit på mig gosiga myskläder . det är så jävla gött att göra det !
dagen idag var väl okej . fick tillbaka första delen av matteprovet . hade bara ett fel , och den uppgiften fattade jag inte så det var inte så farligt . jag är nöjd med första delen ! sen efter det hade vi musikprov . det gick väl sådär . kunde inte det där med att rita ut noterna . men jag får nog g iallafall . engelskan idag var rolig med . dom där kanadensarna var ju hos oss idag . det var faktiskt roligare än jag trodde !

nu sitter jag och väntar på att mamma kommer hem så hon kan börja med maten . sen ikväll blir det träning , grusplanen kommer nog inte vara så rolig !
sen fresten har vi fått reda på prauplatserna med ! första veckan ska jag va på myresjö badhus , och andra veckan på förskolan i landsbro ! det kommer bli skoj , hoppas jag .

puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hänger inte med redigt, var det dag när du tvättade dän sminket och satte på dig myskläder eller kväll?

hahahha :D

2009-02-26 @ 16:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0