090225

hejsan folket .

idag ville jag bara inte vakna ! min klocka kan bara dö när den ringer . jag hade ingen lust med skolan idag asså . men man får väl dra sig iväg ändå . när jag kom till skolan så var inte den super heller . skit samma om ni inte fattar vad jag menar . först så hade vi ju svenska , fan vad kul pierres föredrag va ! haha . inget illa menat , det var bra ! efter svenskan sen hade vi matteprov , och det gick med skitbra ! jag kunde svara på alla iallafall . jag är nöjd . vi fick oförberett engelskaprov med , men det gick väl inte superbra kanske . kunde gått bättre . får hoppas på en bättre skoldag imorgon !
när jag kom hem från skolan sen åt jag lite god mat och gick ut med hunden . sen var det dags för fotbollsträning ! löpning och styrka . fan vad lite folk vi är på träningarna ! det var bara sex stycken med idag . det är illa !
har musikprov imorgon så jag måste plugga på det nu ! ha det bra !


dagens :)



puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0