090217

hejsan :)

nu är jag hemma , eller har varit ett tag men ändå . sitter här och pluggar engelska och tyska tills imorgon . SEGT ! ska sitta här till jag ska sticka på fotbollsträning , vattengympa och gym idag ju :P .

dagen var bra annars . väldigt skönt att slippa sminka sig och så iallafall ! på so:n var vi i matsalen , satt där med bella och vi ägde på att rita serier om martin luther , eller hur xD ? när vi hade idrott hängde jag inte med och badade . så jag och jasin var kvar på skolan och pluggade . hade skitkul med han xD . hjälpte ju honom att förbereda sitt föredrag med , som blev superbra :) .

men nu ska jag fortsätta med plugget :/ . kommer mer efter träningen ikväll med kanske .

puss och kram .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0