GOD JUL

Hejsan allt folk!

Det var riktigt längesedan jag bloggade nu, men det är för att jag inte har haft någon dator. Men idag är det ju julafton så jag har äntligen fått min efterlängtande minidator! Wiho! Det har hänt en massor sen sist, men inget jag orkar prata om just nu, så ni får överleva!

Datorn jag fick.

Min jul firades med kusinerna Castell och kusinerna Sjöstrand hemma hos farmor och farfar. Det blev massor av julklappar till alla, fast jag fick minst! Illa tycker jag, haha! Sen blev det ju även självklart en massa mat, Kalle Anka, Anna Ankas jul, paketleken och en massa prat. En mysig jul har det iallafall varit. Förutom datorn fick jag strumpor, två böcker, pengar och presentkort. Alltså inte så mycket, men det är ju för att jag fick datorn.

Hur har ni firat eran jul, och vad har ni fått för något fint?

Ha en fortsatt trevlig jul på er alla! (L)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är paketleken för något?:)

2009-12-25 @ 17:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0