TANDLÄKAREN OCH BAD

Slutade ju vid 14.00 idag, men jag har inte uppdaterat för än nu eftersom jag har varit ute med hunden, ätit och jag fastnade framför tven.

Jag missade ju första lektionen idag eftersom jag var hos tandläkaren. Fy vad jag hatar det! Jag bara skakade när jag skulle gå in i byggnaden och jag var supernervös. Det gör så jäkla ont när de borrar i tänderna och håller på. Fy! Aldrig igen! Precis när första lektionen var slut kom jag tillbaka. Jag hade ju blivt bedövad hos tandläkaren, så alla mobbade mig för att det såg så fult ut. Haha! Jag kunde inte prata riktigt, när jag log var hela munnen sne, jag kunde helt enkelt inte göra så mycket så att det såg bra ut, hehe. Sista lektionen gick vi ner till sjön för att bada med klassen. Det var bara 6 stycken som hade med sig badkläder. Det var tråkigt att inte jag hade det. Blev så sugen på att bada när jag var där nere, men vi hade kul ändå (A).


9B ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0