MY DAY

Idag hade vi en vanlig skoldag, som jag hade räknar ut. Jag tror verkligen inte att Cissi tycker om mig! Vi hade matte första lektionen, och ett tag så räckte jag upp handen först av alla, för jag behövde hjälp. Först gick hon till Elin, sen till Ewa, efter det till Jesper, sen Öller och sist Julia. Hon struntade i mig! Då blev jag riktigt förbannad och gav upp. Haha! Eftersom hon är hos varje elev i några minuter så satt jag och räckte upp handen väldigt länge. Så min dag började med dåligt humör. De andra lektionerna har väl inte varit så speciella precis. På idrotten pratade vi bara först och fick lära känna vår nya idrottslärare lite. Jag tror och hoppas att det kommer att funka bra (A). Vi körde också en sammarbetsövning, tjejerna mot killarna. Vi skulle sätta upp ett tält. De som satte upp tältet snabbast och gjorde det snyggast vann. Och vilka tror ni vann? Tjejerna så klart! Killarna fuskade ju lite med, de snodde nämligen ett rep från oss! Så illa av dem, men det hjälpte dem inte till seger. Haha!

Efter skolan tog jag bussen in till stan där jag bara gick runt och väntade på mamma. Jag skulle ringa henne så att hon kunde sluta jobbet och komma till mig, men så klart så dog min mobil! Jag visste inte vart jag skulle ta vägen så jag satt utanför stadshuset i åratal och väntade på att mamma skulle komma ut, vilket hon inte gjorde. Till slut gick jag till Glitter och lånade en telefon så det löste sig med till slut. Jag och mamma fixade ett idkort till mig och lite annat innan vi åkte hem.

Jag pallar inte skriva mer nu. Ett väldigt ointressant inlägg, men så är det ibland. ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

jamen hon har inte koll på vem som räckte upp först, om man då säger att det var tex Ida som räckte upp först . Så går hon ändå till någon annan, haha ;) . men hon satt och blängde lite på dig på riktiga mattelektionen efter det med , så du vet . hehe <3

2009-08-25 @ 22:00:16
URL: http://elinarwsater.blogg.se/
Postat av: M

extremt intressant faktiskt!



:)

2009-08-26 @ 03:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0