LANDSBRO - HIS/MAIS

Kom precis hem från min match. Spelade med B-laget här hemma mot His/Mais. Detta var ju min sista match innan jag åker, så det var lite tråkigt att jag knappt fick spela något. Jag ville verkligen spela, och när jag väl fick det så gick det bra. Så det var tråkigt. Resultatet blev iallafall 5-3. Nu hänger det mycket på A-laget hur det ska gå för oss i B-laget. Efter matchen igår så föll ju A-laget ner under sträcket, och om de fortsätter att förlora så trillar de ur tvåan, det betyder att B-laget som har gått bra i trean, kommer att få gå ner till fyran. Det hoppas vi inte!

Vad ska man göra ikväll då? Får se om jag hittar någon rolig människa att va med (A). ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0