KRÄFTSKIVA

Igårkväll var ju jag och familjen på kräftskiva hos Oscar. Just nu är jag för trött för att berätta en massa om vad vi gjorde och så, haha! Lite kommer det ändå. Vi gjorde faktiskt inte så mycket. Hela kvällen spelade killarna tvspel medans Stina och jag kollade på. Det var ganska kul det med. Ni skulle bara sett när de spelade. Jag har aldrig sett några vara så koncentrerade på en sak! Haha! Äkta nördar (A). Sen åt vi ju självklart kräftor. Som vanligt är det jag och Stina som sitter kvar till sist och äter upp de sista kräftorna. Till sist blev det 17 stycken för mig och 13 till Stina. Mmm, det är såå gott! Vid efterrätten sen lekte vi med skedarna. Haha! Vi satte skedarna på näsan, hakan, öronen och alla möjliga ställen. Tänk att jag också kunde ballansera en sked på näsan, även om det tog en stund innan jag lärde mig hur man skulle göra. Oscar var nog bäst. Han ballanserade den på näsan och gjorde en moonwalk samtidigt, det var snyggt. Vid halv tvåtiden eller något gick vi kanske hem.

Det kommer inga bilder nu, för det funkar inte. Det kommer senare isåfall. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är oscar?

2009-08-30 @ 12:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0