BLÅBÄR OCH MJÖLK

Har precis nu duschat och rakat benen efter träningen. Känner mig väldigt fräsch. Som sagt så tränade jag innan, men det behöver jag inte skriva så mycket om för det är inte så intressant. När jag kom hem så åt jag iallafall en väldigt god kvällsmat (A). Blåbär och mjölk! Fy vad gott det är med frukt och bär. Mormor var så snäll så hon kom förbi med en bunke blåbär och lite pengar till mig med. Min mormor och morfar är toppen!

Nu ska jag fläta håret och göra mig i ordning. Sen är det dags att krypa ner i sängen för att vara utvilad till morgondagens skola. Ska även vara utvilad till seriefinalen och derbyt imorgon. Jag är nervös som in i! Måste ta den matchen tjejer, men det lyckas vi med om vi spelar så bra som vi kan (A). ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0