090827

Idag har det inte varit en sån rolig dag i skolan. Eller, det har inte hänt så mycket iallafall. Så jag ska inte säga något om skolan, utan om en sak som hände igår.

Igår så fick jag ett sms, när jag fick det så stod det att jag hade för fullt på telefonminnet och att jag var tvungen att radera något. Då tänkte jag ju radera mina sms, men när jag tryckte på "skickade meddelanden" och "inkorgen" så kom det upp en ruta där det stod "ur funktion". Jag försökte igen och då stod det att jag inte hade några sms överhuvudtaget. Så jag stängde av mobilen och tog ut simkortet och satte i det direkt igen. När jag satte på mobilen och skulle slå in pinkoden stod det att det var fel simkort i. Så jag gjorde lika dant igen och när jag satte på mobilen igen då stod det att jag inte hade någon täckning, när jag gick in på smsen så hade jag inga och bluetoothen fungerade inte. Det var som när man har på mobilen på flygplansläga utan att jag hade satt på det. Senare på kvällen skulle jag testa ladda mobilen, då stod det att det inte gick för att jag måste ha ett sony ericsson batteri! Jag har ju ett sony ericsson batteri! Jag blir verkligen arg. Jag har haft den här mobilen i två månader bara! Och den är redan sönder! Jag och mobiler funkar verkligen inte. Så nu lånar jag Elins gamla så länge efter som hon fick en sån som jag har egentligen igår. Hoppas inte hennes eller Julias går sönder iallafall.


Min mobil egentligen.

Mobilen jag lånar av Elin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är den mobilen bra annars då? funderar på att köpa en sån nämligen:)

2009-08-27 @ 18:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0