090815

Hej!

Nu har jag precis gjort mig i ordning för att åka till Göteborg, men Julia kommer inte och hämtar mig för än om en timma. Jag har blivit för snabb på att göra mig i ordning. Haha! Vi ska gå på Liseberg hela dagen, och sen ska vi till en familj som Julia känner och sova där över natten. Ska någon annan dit idag? Kolla efter mig, Julia och Ellen isåfall (A).


Jag vaknade vid sex idag! Jag kunde verkligen inte somna om, så jag satte på One Tree Hill och kollade på de två sista avsnitten av säsong fyra. Nu måste jag köpa den femte säsongen. När jag får råd med den förstås. Vilket jag inte har nu.

Nu kommer jag inte hem för än i imorgon. Så jag kör en frågestund tills imorgon. Den avslutas imorgon 15.00. Hoppas ni ställer många frågor. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0