090810

Det börjar bli en väldigt vanlig bortförklaring, men det är faktiskt så att datorn inte funkar varje dag. Bara när den har lust. Nu när den väl funkar så försöker jag uppdatera.

Igår spelade jag match med 94-laget. Första matchen på höstsäsongen. Den var borta mot GIF. De har blivit bättre sen sist, men det hindrade inte oss från att ta hem segern ändå. Slutresultatet blev 1-4. Vi hade kunnat göra typ tio mål, men vi är ju inte bäst på att sätta våra chanser. Tex. jag missade nog fyra öppna mål. Det är inte bra! Vi hade det mesta av spelet och de hade inte så mycket att säga till om, men det var skönt att vinna första matchen iallafall (A).

Senare på eftermiddagen cyklade jag och Anna till Myresjö för att kolla på deras A-lag. Där blev det också vinst med 3-2. Härlig dag för vår fotboll. Landsbros damer tog även poäng borta mot ett topplag, Norrköping igår. Vi ledde visst med 0-3 i halvlek, men tappade ledningen till 3-3 i andra halvlek. Vilket blev slutresultatet. Vi hade haft ett till mål, men det blev bortdömt för offisde. Lite tråkigt! Jag tycker det är starkt gjort ändå.


Idag ska jag nog bara ta det lugnt eftersom att jag inte mår så jättebra idag. Så tråkigt, men så är det ibland. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0