Varmt och skönt

Vet inte vad det har varit denna veckan , men nästan alla dagar har varit super ! Idag började dagen med elevens val . Det var så fullt i klassrummet att alla inte fick plats , så jag , Karl , Patrik och Pierre satt i ett grupprum . Vi hade iallafall kul ! Haha ! På musiken började vi spela instrument och så . Jag började med bas och det var inte alls kul , men det klarar jag nog av ändå ! I slutet av lektionen fick vi gå och rösta på någon grej om personer som har gjort något bra för världen . Den som får mest röster vinner en massa pengar som han/hon kan använda till att hjälpa världen med . Kände bara igen en person , så det fick bli han som fick min röst xD . På sista lektionen hade vi fysik . Där bytte vi platser idag . Personen jag satte jämte innan vi bytte blev iallafall överlycklig över att vi skulle byta xD (inga namn näms) . Jag sitter nu längst bak med David . Han och jag äger dig ! Haha !

Nu när jag kom hem blev det en liten runda med hunden i vårsolen . Så skönt att vädret äntligen blir super ! Tyvärr vägrade Issa kolla in i kameran , men hon är söt ändå (A) .

Min sötnos <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0