Slut .

Nu är min tid på dagis slut . Jag känner redan att jag kommer sakna barnen . Får väl komma och hälsa på någon dag !

Vid klockan åtta kom jag till dagis som vanligt och hjälpte barnen med deras frukost . När de ätit upp lekte vi lite . För mig blev det hjälpa till med legobygge och leka sjukhus . Klockan blev 10 och då var det dags för min kladdkaka . De fick även lite glass till . Hur gått som helst , måste säga att jag lyckades verkligen med kladdkakan ! Fick lite över med , hihi ! jag fick även en liten present för att jag varit där , faktiskt något jag har tänkt att köpa för jag behöver det nu . Kanske inte så speciellt , men jag fick ett USB-minne . Precis vad jag behöver ! Nästan alla tallrikar blev tomma och då gick vi ut och lekte i det fina vårvädret . Känns som att det blir varmare och varmare varje dag nu ! Klockan halv tolv skulle jag ha lunchrast , men eftersom jag fick sluta tidigare idag så hoppade jag över rasten och var kvar på dagis en stund till . För det skulle ju bli segt om jag skulle hem och äta , komma dit en liten stund igen och sen gå hem igen . Jag fick mat där med bara för att det var min sista dag . Tror ni inte det var taco med ? Hur gott som helst ! När jag ätit upp sa jag hejdå till alla barnen och så gick jag hem .

Anna satt ute på altanen och solade när jag kom hem . Tyvärr får jag ju inte sola på 2 månader :'( ! Så jag satte mig med kläderna på jämte henne i en halvtimma . På den lilla halvtimman har jag faktiskt blivit lite solbränd i urringningen ! JAG VILL SOLA NUU ! Jag blir desperat , haha ! Jävla medicin :@ !

Aja . Får väl gå ut en liten stund till nu . Hörs senare !

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0