Match

Nu har jag precis kommit hem från matchen och packat upp min kasse . Vi vann med 1-0 genom nummer 11 , Julia Norén . Bra Julia ! I övrigt så var Landsbro det bättre laget , tycker jag då . Jag spelade väl inte precis min bästa match idag ! Haha ! Imorgon är det då A-laget som spelar . Ska inte va med , men ska kolla iallafall . Kom och kolla du med vid klockan 13.00 i Hultagård .

Ikväll blir det kanske sticka in till Vetlanda med målskytten på fest hos Pontus , men hon kan inte bestämma sig om hon vill eller inte . Haha ! Så vi får se . Annars får ni bilder och så från festen senare ikväll eller imorgon om vi åker . Vi ska ju inte va där så länge eftersom Julia ska spela imorgon .

Tror att jag ska sticka ner till kiosken för att köpa en tidning och lite godis nu . Är hur sugen som helst på godis ! Haha !

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0