090428

Idag har dagen faktiskt varit kul . Den började med SO . Fast där var jag så jäkla trött så jag höll på att somna ändå . Haha ! På NO:n hade vi bara provgenomgång och repeterade frågor så den var inte så jobbig precis . Efter maten var det teknik . Då vi fortsatte med våra högtalare . Jag fick rycket på Cissi eftersom hon aldrig kom och hjälpte mig ! Sen när jag hade suttit med en sak i typ en halvtimma , så kommer hon och säger att jag har gjort fel ! Kunde hon inte sagt det tidigare eftersom hon kollade när jag började med att göra fel ?? Aja , jag skiter i det nästa gång , kanske . Sedan var det idrott . Vi hade softboll . Gud vad dålig jag är på det , haha ! Men kul är det . Mitt lag vann med typ 30 poäng . Vadå äga ? Dagen slutade sen med "Den femte kvinnan" . Filmen börjar bli lite komplicerad nu , men jag ska nog hänga med ändå .

När jag kom hem från skolan slängde jag i mig lite mat och sedan satte jag mig framför tven . Plötsligt ringde Elin till mig , så jag trodde att jag hade gjort något . Blev lite småskraj , men det hade jag inte . Blev mest en massa snack . Den tjejen är underbar ! Vi ska ha det super imorgon på inriktningen (A) .

Vid halv sju var det träning . Snabbhet , styrka och kondition stod på schemat . Vi började som vanligt med våra fyra varv runt planen . Efter det blev det en teknikcirkel en liten stund . Sedan började det , idioten . Jobbigt , men effektivt . Så ska det ju va . Där efter blev det styrka och sedan lite avslut och match . Rolig träning om ni frågar mig .

Nu måste jag visst plugga . Vi hörs ! Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0