090427

Jag orkar inte skriva om skoldagen idag , men den har varit helt okej . Fint väder , härlig klass och roliga raster :) . Efter skolan var jag även lite snäll mot systern min så jag hämtade hennes cykel åt henne (A) .

När jag kom hem från skolan blev det att slänga i sig lite mat och sedan byta om för fotbollsträning . Först var det med 94-laget . Vi tränade på inlägg , inkasst och lite annat smått och gott . Den träningen var faktiskt ganska kul . Fick även spelschemat . Jag får stå över de roligaste matcherna ! Så tråkigt ! Jag får stå över mot Hultsjö och GIF . Det är lite surt , men that's life . Sedan stack jag bort till Borovallen och damlagsträningen . Kom ju lite sent så när jag kom skulle vi börja med en inkasst och inläggsövning . Den var faktiskt kul . Körde den hela träningen . Vår grupp hade iallafall kul ! Glöm inte att jubla när ni gör mål tjejer ! Haha ! I slutet spelade vi två mål , A-lag mot B-lag . Jag fick spela i A-laget . Det var kul att jag fick chansen där .

Det var ju nya avsnitt på 90210 nu när jag kom hem ! Hur länge har de hållt på ? Jag har säkert missat hur många om helst ! Så jävla tråkigt ! Jag får rycket på mig själv ! Aja . . .

Ha en bra kväll :) . Puss <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Förra veckan såg jag ett nytt avsnitt av 90210, och om inte jag minns fel var det inte nya avsnitt veckan innan ! Du har bara missat två :) ladda hem dem, det gör Ickis . pusspuss, <3 . aaa just det . En sak vi tar imorgon..eller två..typ.. <3

2009-04-28 @ 17:01:21
Postat av: Elin

Det var jag som skrev xD

2009-04-28 @ 17:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0