090420

Förlåt mig , jag ska börja uppdatera oftare , men idag när jag kom hem var datorn upptagen så det gick inte .

Var hur trött som helst i skolan idag ! Usch , ville bara hem och sova . På tyskan bytte vi platser , så nu sitter jag jämte Jennika . Trevligt ! När vi hade NO blev det mest diskution med Cissi om hur hon ska göra för att vi ska va nöjda , eftersom typ ingen är nöjd med henne . Vi fick även byta platser på svenskan , så nu sitter jag med Öller . Inga dåliga platser jag fick . Hehe ! Förlåt Jesper för att jag "råkade" snätta till dig på käften innan matten xD . Var bara tvungen , haha ! Dagen slutade med en slapp SO-lektion .

När jag väl kom innanför dörren tog jag lite färdiglagad mat ur kylskåpet , värmde och smaskade i mig . När tallriken var tom satt jag mest och pratade med systern min , tills mamma kom hem och då gick jag och bytte om för träning .

Först var det träning med 94laget . Var en ganska slapp träning , men den var faktiskt ganska rolig . När den träningen tog slut stack jag till nästa fotbollsplan för träning med damlaget . Den träningen var med rolig , men det gick mer än piss ! Herregud vad jag ska spela fotboll hela sommaren så att jag får in allt ! Jag höll även på att frysa ihjäl , så när jag kom hem var mina händer så kalla att jag inte ens kunde knyta upp mina skor .

Maten ligger i magen och allt är klart , så nu sitter jag här lite . Ska plugga lite engelska och supertråkig tyska nu med . Vi hörs ! Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0